.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدایت دانش آموزان به رشته های فنی



 مدير آموزش و پرورش شهرستان آمل گفت: بايد از سوي خانواده‌ها به رشته‌هاي فني، حرفه‌اي، مهارتي و كار دانش توجه بيشتري شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از آمل، اكبر لطفي شامگاه دوشنبه در دومين نشست هم‌انديشي مشاوران و مديران متوسطه اين شهرستان كه در منطقه ييلاقي چلاو برگزار شد، گفت: كار بايد در كنار دانش وجود داشته باشد و فن و حرفه با دانش عجين شود.
وي با تاكيد اينكه امروزه جامعه از رشته‌هاي نظري اشباع شده است، افزود: جامعه ما پاسخگوي نياز‌هاي فراوان رشته‌هاي نظري نيست و بايد به فكر رشته‌هاي فني و حرفه‌اي و كار دانش باشيم و دانش‌آموزان را به اين سمت و سو هدايت كنيم.
مدير آموزش و پرورش شهرستان آمل تصريح كرد: در راستاي علم دانش‌آموزان بايد فن هم بياموزند تا بعد فارغ‌التحصيلي به فكر اشتغال نبوده و شغل همه دغدغه‌شان نباشد.
وي با بيان اينكه سياست ما سوق دادن دانش‌آموزان به سوي مراكز فني و حرفه‌اي است، اظهار داشت: هم‌اكنون نياز به تجهير هنرستان‌ها داريم تا در كنار تحصيل دانش‌آموزان به مسايل روزمره خود نيز بپردازند و فن را بياموزند.
لطفي با اشاره به اينكه خانواده‌ها در اين شهرستان بيشتر براي رشته‌هاي تحصيلي دانش‌آموزان خود حساسيت نشان مي‌دهند، يادآور شد: نياز است تا مشاوران تحصيلي خانواده‌ها را با رشته‌هاي فني و حرفه‌اي آشنا كنند تا آنها علاقه خود را براي توجه بيشتر به اين عرصه نشان دهند.
وي افزود: دفاع زيادي از طرح كار و دانش در كنار يكديگر انجام شد ولي در عمل اين مسئله خوب به اجرا در نيامد كه علت آن به شيوه و چگونگي هدف‌اش برمي گردد.
لطفي با اعلام اينكه طرح (50 در 50) در مقطع دبيرستان طرح خوبي است، بيان داشت: در اين طرح به رشته كار و دانش در كنار رشته‌هاي نظري توجه خاصي شده است.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مدیرهنرستان 31 خرداد 1390
هنرستان جهاد کشاورزی مازندران واقع درشهرستان جویبار وابسته به مجتمع آموزش جهادکشاورزی مازندران آمادگی کامل خودرابرای ثبت نام ازعلاقمندان به کلیه رشته های کشاورزی شاخه های فنی حرفه ای وکاردانش هم بصورت شبانه روزی وروزانه کاملا"رایگان ازتاریخ 16/4/90 اعلام می نماید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.